Saturday, January 30, 2010

new HT.....

assalamualaikum wbt

buat pertama kalinya aku memperkenalkan mini HT aku yg terbaru...hahah, ni latest aku punyeer HT la selepas V85 aku yg kena curi dulu....aku beli model ni sebab ia kiut sgt2,dah le kecik setinggi pemetik api je...senang ckit nk bwk p kelas, just letak dalam poket seluar je (sekarang aku bwk trus p kelas, pasal risau nk tinggal kt rumah,takut kejadian dulu2 berulang)power x le kuat sgt, sesuai la dgn saiznye yg kecil..

perbezaan yg ketara....

yaesu vx3r

setakat ni tiada masalah nk simplex dr rumah sewa aku ke kampus, just guna low power (0.1W)dah dpt qso..blum pakai base punye antenna lg tu..pakai rubber duck je..mcm2 function ada kt handy ni cam,boleh belajar morse code,dgr radio FM dan AM...handy ni handy dualband...

73

No comments: