Saturday, March 6, 2010

menawan Bukit Bendera.....

assalamualaikum wbt

alhamdulillah perjalanan mendaki puncak Bendera berjalan lancar, aku dan 9W2ZNW(Jali) mewakili rakan ham dr UiTMPP bersama-sama rombongan dari Kor Jabatan Pertahanan Awam UiTMPP, telah selamat pergi dan pulang.Aku dapat gak merasa mendaki bukit ni, dan perjalan ke puncak amat mencabar.Dalam perjalanan ke puncak ni, dapat la aku berkomunikasi menggunakan handy,hehehe.


berkumpul persediaan untuk mendaki (aku tak payah berkumpul, pasal aku just anggota pengiring mewakili rakan ham UiTMPP)

yang baju oren adalah SWLBasir, dia akan ambik RAE tahun nie, die la yang mempelawa aku bersama jali(9W2ZNW) mengikuti aktiviti nie, terima kasih Basir...


yang depan tu, adalah 9W2ZNW,handle Jali...tengah mengecheck handy dia pasal kekurangan bateri..

anggota JPAM yang mengiringi kami....

berehat sekejap kat check point...

tengah bagi tips tu...tp xtau la tips apekebendanya..hihi

possing bersama repeater ASTRA....

terima kasih kepada semua yang terlibat dalam menjayakan aktiviti ini.Terutama kepada anggota JPAM Geogetown P.Pinang...arios,73

No comments: