Saturday, February 12, 2011

renew bracket

assalamualaikum wbt:

Ni satu lagi entry yang tah pape yg aku pon sendiri nak tak nak post entry nie..hehe.Jadi disebabkan kerajinan aku yg tak kena dengan tempat dan waktu, jadi terserempaklah aku dengan gambar2 yg aku sendiri tak sangka aku masih simpan.Gambar pon tak sehebat gambar dari surat khabar,tp gambar time aku tengah membuang karat2 yg ada pada bracket antena mobile.Sebenarnya dah lama aku nak kikis (gonyoh dalam loghat kelantan) benda alah nie,tapi malas plak nak tanggalkan dari bonet jalopy.hohoho. Hujung tahun lepas kebetulan ayah aku tukar bonet, jadi bracket nie terpaksa dibuang.JAdi sebelum dipasang balik pada bonet jalopy, kesempatan dalam kesempitan aku merajinkan diri mengecat balik dari warna hitampudar kepada hitam macam warna asal.


Akhirnya siap jugak hasil dari tangan aku nie.

arios 73.

No comments: