Wednesday, March 30, 2011

Final exam coming soon...

assalamualaikum wbt:



Tik,tuk,tik,tuk..wah, rupa-rupanya dah hampir 15 minggu berlalu...apa yang aku dah belajar untuk semester nie ek???..automotif,manufacturing,fluid power, plant engineering...hmmm,camne la result untuk sem nie..test 1 da lepas, alhamdulillah lepas target aku, test 2 akan menyusul minggu nie dan minggu depan, sempat tak untuk study untuk test dua???...tapi yangpaling tension sekali bila final exam time table kuar 2 hari lepas..oh mak aih!!!..2 paper 2 hari berturut-turut plak...cmne nak study nie??sempat ke??...aku dah buat tinjauan dan risikan, so, aku perlu la belajar awal, jangan tunggu last2 minit...nanti huru hara..hahaha....kena planning awal lak...21/4,22/4,25/4, dan 27/4...tarikh2 penting aku untuk bulan nie...hmmm pastu kena pikir lak cmne nak bawak balik harta2 aku nie..al-maklumlah nie last semester aku..
k arios, 73

No comments: